Przejdź do głównej treści
dostawa Przy zamówieniach od 200 zł wysyłka GRATIS
Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Regulamin sklepu

Regulamin sklepu internetowego
Hurtownia Pierce Me Up Now

    1. Niniejszy regulamin (dalej „Regulamin”) określa zasady i warunki korzystania ze sklepu internetowego Hurtownia Pierce Me Up Now, działającego pod adresem www http://www.hurt-piercemeupnow.pl.
    2. Właścicielem Sklepu jest Beata Karabin, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą PM Jewellery Beata Karabin z siedzibą pod adresem: Półwiejska 17/10, 61-885 Poznań wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 8-571-830-070, REGON: 301-718-575 (dalej „Sprzedawca”).
    3. Dane kontaktowe Sprzedawcy są następujące:
      Adres do kontaktu: Półwiejska 17/10, 61-885 Poznań
      Adres e-mail: shop@hurt-piercemeupnow.pl
      Numer telefonu: 608-711-063 (godziny obsługi telefonicznej klientów – w zakładce Kontakt).
      Punkt kontaktowy do komunikacji z organami państw członkowskich UE, Komisją Europejską, Radą Usług Cyfrowych: shop@hurt-piercemeupnow.pl. Komunikacja może być prowadzona w języku polskim.
    4. Niniejszy regulamin zawiera:
      1. informacje o oferowanej i świadczonej przez Sprzedawcę usłudze handlu elektronicznego, która polega na umożliwieniu klientom dokonywania w Sklepie zakupu online (tj. na odległość) towarów i treści cyfrowych lub usług cyfrowych (dalej „Usługa Sklepu”);
      2. informacje niezbędne do korzystania z w/w usługi.
  1. Rozdział 2.Wymagania techniczne
    1. W celu korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie:
      1. komputera lub innego urządzenia z przeglądarką internetową;
      2. dostępu do sieci Internet;
      3. aktywnego adresu e-mail.
  2. Rozdział 3.Dane osobowe
    1. Administratorem danych osobowych klientów Sklepu jest Sprzedawca.
    2. Wszelkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych klientów, jak i innych osób korzystających ze strony internetowej Sklepu można przeczytać w Polityce prywatności .
  3. Rozdział 4.Zawarcie umowy sprzedaży, konto klienta
    1. Sklep umożliwia zakup towarów (dalej „Towary”), uwidocznionych na stronie internetowej Sklepu, 
      1. z założeniem konta w Sklepie.
      W celu złożenia zamówienia należy zarejestrować konto firmowe, dokonać wyboru Towarów w Sklepie, odpowiednim przyciskiem dodać je do „Koszyka” i kontynuować procedurę składania zamówienia poprzez wybór odpowiednich opcji (sposób dostawy i płatności).
    2. Informacje o produktach w Sklepie, tj. opisy i ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży w rozumieniu art. 71 k.c., zgodnie z warunkami Regulaminu.
    3. Warunkiem złożenia zamówienia jest wypełnienie w formularzu zamówienia wszystkich wymaganych danych koniecznych do wykonania umowy oraz danych do wygenerowania faktury VAT.
    4. Jeśli klient zdecyduje się założyć konto w Sklepie (dalej „Konto”), rejestracja jest jednorazowa, a adres poczty e-mail oraz wybrane przez klienta hasło są podstawą do późniejszego logowania. Szczegóły udostępniania przez Sprzedawcę usługi cyfrowej prowadzenia Konta dostępne są poniżej w Regulaminie Konta. Po zalogowaniu do Konta, klient posiada dostęp do historii swoich zamówień, a przy kolejnych zamówieniach nie musi ponownie wypełniać formularza zamówienia swoimi danymi osobowymi.
    5. Klient może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z posiadania konta. W tym celu należy wysłać swoją rezygnację na adres e-mail: shop@hurt-piercemeupnow.pl.
    6. Zatwierdzenie przez klienta zamówienia przyciskiem „Kupuję i płacę” (lub innego o tożsamym brzmieniu) oznacza:
      1. złożenie Sprzedawcy oferty zakupu Towarów zgodnie z opcjami wybranymi w zamówieniu oraz zgodnie z niniejszym Regulaminem,
      2. akceptację obowiązku dokonania zapłaty ceny Towarów oraz kosztów ich dostawy.
    7. Do zawarcia umowy sprzedaży (dalej „Umowa”) dochodzi z chwilą przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę do realizacji (przyjęcie oferty klienta), o czym Sprzedawca informuje poprzez wiadomość e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji.
    8. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia Towaru (w całości bądź w części), Sprzedawca poinformuje o tym klienta - nie dochodzi wówczas do zawarcia Umowy. Sprzedawca poinformuje klienta jednocześnie o istniejących możliwościach innego sposobu realizacji zamówienia, np. częściowej realizacji zamówienia lub oczekiwania na uzupełnienie przez Sprzedawcę stanów magazynowych. Jeżeli zamówienie zostało wcześniej opłacone przez klienta, a nie jest możliwe do realizacji, Sprzedawca niezwłocznie zwraca klientowi dokonane płatności (stosownie do zakresu anulowania zamówienia).
    9. Sprzedawca przekazuje klientowi potwierdzenie zawarcia Umowy na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia Towaru
    10. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie zamówienia lub opóźnienie w jego dostawie powstałe w wyniku podania przez klienta niepełnego / błędnego adresu dostawy lub braku podania innych danych niezbędnych do realizacji zamówienia.
    11. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy klient podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości co do ich poprawności. W takim przypadku Sprzedawca (jeśli to możliwe) podejmie próbę kontaktu z klientem, celem weryfikacji prawdziwości podanych danych.
  4. Rozdział 5.Ceny i metody płatności
    1. Ceny Towarów podawane są w walucie złoty polski (PLN) oraz w kwocie brutto, tj. wraz z podatkiem VAT.
    2. Koszt dostawy Towarów podawany jest osobno w koszyku Sklepu, w zależności od sposobu dostawy wybranego przez klienta.
    3. Dostępne metody płatności opisane są na stronie Sklepu w zakładce „Formy płatności” oraz prezentowane są klientowi na etapie składania zamówienia (w koszyku).
    4. Sklep oferuje następujące metody płatności:
      1. szybki przelew elektroniczny / BLIK / płatność tzw. wirtualnym portfelem - za pośrednictwem platformy płatniczej:
        • Shoper Płatności (Autopay)
        • PayU
        • Przelewy24
      2. płatność kartą: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic
      3. za pobraniem (przesyłka pobraniowa)
    5. W przypadku wyboru płatności poprzez Shoper Płatności, podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami i kartami płatniczymi jest Autopay S.A.
  5. Rozdział 6.Dostawa towarów
    1. Dostawa Towarów odbywa się wedle wyboru klienta:
      • za pośrednictwem firmy kurierskiej
      • do paczkomatów InPost
    2. Za wyjątkiem Towarów odbieranych przez klienta osobiście, zamówienie uważa się za zrealizowane z chwilą nadania przesyłki do klienta (powierzenia przesyłki przewoźnikowi trudniącemu się przewozem). Dokładny rzeczywisty termin doręczenia przesyłki określa przewoźnik.
    3. Towary wysyłane są przez Sprzedawcę w terminie do 3 dni roboczych, chyba, że w opisie produktu podczas składania zamówienia przez klienta podano wyraźnie inny termin. Szczegółowe terminy realizacji podane są na stronie Sklepu w zakładce „Czas realizacji zamówienia”.
    4. Sprzedawca standardowo obsługuje zamówienia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej za pokryciem kosztów wskazanych na stronie Sklepu w zakładce “Czas i koszty dostawy”.
  6. Rozdział 7.Odstąpienie od umowy
    1. Klientowi dokonującemu zakupów w ramach działalności gospodarczej nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, przewidziane w ustawie o prawach konsumenta.

    2. Zwrot towaru może nastąpić wyłącznie na zasadach określonych w niniejszym regulaminie lub na podstawie indywidualnych ustaleń z Hurtownią.
    3. Zwroty handlowe (dobrowolne)

      3.1. Hurtownia może – po wcześniejszym uzgodnieniu – przyjąć zwrot pełnowartościowego towaru

      3.2. Warunki przyjęcia zwrotu:

      a) zgłoszenie zwrotu w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru,

      b) towar nieużywany, w stanie fabrycznym, bez uszkodzeń i śladów użytkowania,

      c) oryginalne, nienaruszone opakowanie producenta

      d) dołączenie dokumentu zakupu (faktura VAT).

      3.3. Hurtownia zastrzega sobie prawo naliczenia opłaty manipulacyjnej w wysokości 10% wartości zwracanego towaru

      3.4. Koszty transportu zwracanego towaru ponosi Klient.

    4. 4. Zwroty z tytułu wad lub pomyłek

      4.1. W przypadku dostarczenia towaru wadliwego lub niezgodnego z zamówieniem, Klient zobowiązany jest zgłosić reklamację w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki.
      4.2. Reklamacja powinna zawierać: opis wady/niezgodności, zdjęcia dokumentujące problem oraz numer faktury.
      4.3. Po uznaniu reklamacji Hurtownia, według własnego wyboru:
      a) wymieni towar na wolny od wad,
      b) przyjmie zwrot towaru i wystawi fakturę korygującą,
      c) zaproponuje inne rozwiązanie akceptowane przez Klienta.
      4.4. Towary uszkodzone z winy Klienta (np. w wyniku niewłaściwego użytkowania, przechowywania lub transportu) nie podlegają zwrotowi ani wymianie.

      5. Procedura zwrotu

      5.1. Każdy zwrot wymaga wcześniejszego zgłoszenia i uzyskania pisemnej (mailowej) akceptacji Hurtowni.
      5.2. Towar należy odesłać na adres wskazany przez Hurtownię, wraz z dokumentem zwrotu (kopia faktury i protokół zwrotu).
      5.3. Po przyjęciu towaru i jego weryfikacji Hurtownia wystawi fakturę korygującą, którą Klient zobowiązany jest potwierdzić.
      5.4. Zwrot należności nastąpi w terminie do 14 dni roboczych od momentu podpisania faktury korygującej, przelewem na rachunek bankowy Klienta.

      6. Postanowienia końcowe

      6.1. Hurtownia zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia zwrotu, jeżeli towar nie spełnia warunków określonych w regulaminie.
      6.2. Regulamin może być w każdym czasie zmieniony przez Hurtownię, a jego aktualna treść jest dostępna na stronie internetowej lub w siedzibie firmy.
      6.3. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.

  7. Rozdział 8.Opinie o produktach
    1. W Sklepie istnieje możliwość dodania przez klienta opinii o produkcie (dalej "Opinie").
    2. Funkcjonalność ta jest dostępna tylko dla klientów posiadających Konto i zalogowanych.
    3. Opinie dodawane przez klienta powinny być legalne w rozumieniu aktu o usługach cyfrowych (DSA) oraz zgodne z dobrymi obyczajami, co oznacza, że nie można zamieszczać Opinii:
      • o charakterze bezprawnym;
      • sprzecznych z dobrymi obyczajami, a w szczególności: zawierających treści obraźliwe, pornograficzne, obrażające uczucia religijne, wzywające do nienawiści rasowej, etnicznej, wyznaniowej;
      • naruszających praw innych osób, w tym w szczególności majątkowych i osobistych praw autorskich oraz prawa do prywatności;
      • zawierających treści lub elementy graficzne o charakterze komercyjnym, reklamowym, dotyczące produktów innych niż oferowane w Sklepie.
    4. Sprzedawca i/lub dostawca zewnętrznego programu do badania satysfakcji klienta / opinii klienta może moderować Opinie, co oznacza, że Opinie niezgodne z Regulaminem nie będą opublikowane lub mogą być usunięte.
    5. W przypadku zablokowania lub usunięcia Opinii, Sprzedawca poinformuje o tym klienta, podając uzasadnienie. W takim przypadku klient może złożyć odwołanie na zasadach opisanych w Rozdziale 10. punkt 6 Regulaminu.
    6. Odwołania od decyzji dotyczących Opinii (dalej “Odwołanie”) mogą być składane:
      • w formie elektronicznej na adres: shop@hurt-piercemeupnow.pl
      • lub w formie pisemnej na adres: Półwiejska 17/10, 61-885 Poznań.
      Sprzedawca w formie elektronicznej niezwłocznie potwierdzi otrzymanie Odwołania (jeżeli osoba skladająca Odwołanie udostępniła Sprzedawcy adres e-mail). Sprzedawca rozpatrzy Odwołanie w takiej formie, w jakiej zostało ono złożone (pisemnie lub poprzez wiadomość e-mail) w terminie 14 dni od otrzymania Odwołania.
    7. Każda osoba odwiedzająca Sklep ma możliwość złożenia Sprzedawcy zawiadomienia (dalej “Zawiadomienie”), jeśli uważa, że w Sklepie w ramach Opinii zamieszczono nielegalną treść nielegalną w rozumieniu aktu o usługach cyfrowych (DSA) lub sprzeczną z Regulaminem. Zawiadomienia powinny być składane w formie elektronicznej na adres: shop@hurt-piercemeupnow.pl.
    8. Sprzedawca w formie elektronicznej niezwłocznie potwierdzi otrzymanie Zawiadomienia. Sprzedawca rozpatrzy Zawiadomienie w terminie 14 dni od jego otrzymania, podając uzasadnienie. Od decyzji Sprzedawcy rozpatrującej Zawiadomienie osoba, która je złożyła, może złożyć odwołanie na zasadach opisanych w Rozdziale 10. punkt 6 Regulaminu.
    9. W przypadku niezadowolenia ze sposobu rozstrzygnięcia przez Sprzedawcę Odwołania, osoba składająca Odwołanie ma możliwość skorzystać z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów, o których mowa w akcie o usługach cyfrowych (DSA).
    10. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za Opinie zamieszczane w Sklepie przez klientów, pod warunkiem, że:
      • nie posiada wiedzy o tym, iż Opinia jest nielegalną treścią;
      • niezwłocznie podejmuje odpowiednie działania w celu usunięcia lub uniemożliwienia dostępu do nielegalnych treści, gdy uzyska taką wiedzę lub wiadomość, w szczególności Sprzedawca niezwłocznie rozpatruje Zawiadomienia.
  8. Rozdział 9.Dostępność
    1. Niniejszy rozdział Regulaminu zawiera informacje o tym, w jaki sposób Usługa Sklepu spełnia wymagania dostępności.
    2. Zarówno Regulamin, jak i strona internetowa Sklepu są udostępniane w postaci elektronicznej, możliwej do odczytania za pomocą narzędzi wspomagających.
    3. Informacje zawarte w Regulaminie zostały przygotowane w formatach tekstowych, umożliwiających wykorzystanie ich w alternatywnej i wspomagającej komunikacji. Mogą one być odczytane za pomocą narzędzi wspomagających. Zastosowano kontrasty i odstępy między literami, wierszami i akapitami oraz odpowiednio duże, czytelne czcionki o rozmiarze i kroju, które umożliwiają ich odczytanie, np. dzięki powiększeniu tekstu lub za pomocą narzędzi wspomagających. Regulamin nie zawiera istotnych treści nietekstowych.
    4. Informacje zawarte w Regulaminie udzielane są w sposób zapewniający postrzegalność, funkcjonalność, zrozumiałość i kompatybilność.
    5. Informacje o tym, w jaki sposób Usługa Sklepu spełnia wymagania dostępności można przeczytać w Oświadczeniu o Dostępności.
  9. Rozdział 10.Postanowienia końcowe
    1. Do Umów zawieranych w Sklepie stosuje się prawo polskie. Umowa zawierana jest w języku polskim.
    2. Żadne z postanowień Regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień konsumenta (i Przedsiębiorcy Uprzywilejowanego) wynikających z przepisów prawa.
    3. Sprzedawca może dokonywać zmian Regulaminu w każdym czasie, przy czym zmiany takie mają zastosowanie do zamówień złożonych po opublikowaniu nowej wersji Regulaminu, a w przypadku (i) wcześniej zawartych Umów o świadczenie usługi cyfrowej lub usługi elektronicznej, a także w przypadku (ii) klientów posiadających Konto w sklepie - klient będzie powiadomiony o zmianie Regulaminu i możliwości nie zaakceptowania nowej treści.
    4. Regulamin obowiązuje od dnia 15-08-2025 r.

Regulamin Konta
w sklepie Hurtownia Pierce Me Up Now

  1. Rozdział 1.Postanowienia ogólne, kontakt ze Sprzedawcą
    1. Niniejszy regulamin konta („Regulamin Konta”) określa zasady i warunki korzystania z konta klienta („Konto”) w sklepie internetowym Hurtownia Pierce Me Up Now („Sklep”).
    2. Niniejszy Regulamin Konta stanowi regulamin usługi elektronicznej w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Usługa Konta jest usługą dodatkową i poboczną w stosunku do głównej działalności Sprzedawcy, tj. oferowania klientom zakupu Towarów. Usługa prowadzenia Konta jest nieodpłatna.
    3. Regulamin Konta stanowi uzupełnienie Regulaminu Sklepu. W zakresie nieuregulowanym w Regulaminie Konta, do usługi tej stosuje się postanowienia Regulaminu Sklepu.
    4. Dane kontaktowe Sprzedawcy w sprawach dotyczących usługi Konta są takie same jak w przypadku Sklepu:
      Półwiejska 17/10, 61-885 Poznań
      e-mail: shop@hurt-piercemeupnow.pl
      tel.: 608711063
  2. Rozdział 2.Wymagania techniczne i funkcjonalności usługi Konta
    1. Wymagania techniczne dla korzystania z usługi Konta są takie same, jak dla korzystania ze Sklepu i wskazane zostały w Rozdziale 2. punkt 1 Regulaminu Sklepu.
    2. Korzystając z Konta klient Sklepu ma możliwość:
      1. zapisać i przechowywać na Koncie swoje dane osobowe (w tym adres dostawy), co umożliwia dokonywanie kolejnych zakupów w Sklepie bez konieczności ponownego uzupełniania formularza adresowego,
      2. wglądu w historię swoich zamówień,
      3. wglądu w status realizacji zamówienia.
  3. Rozdział 3.Umowa o świadczenie usługi Konta, odstąpienie od umowy, rezygnacja z Konta
    1. Założenie Konta przez klienta jest jednoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie usługi elektronicznej na czas nieokreślony. Klient może w każdej chwili zrezygnować z posiadania Konta bez podawania przyczyny. W tym celu należy skontaktować się ze Sprzedawcą elektronicznie na adres shop@hurt-piercemeupnow.pl. Klient posiada także ustawowe prawo odstąpienia od umowy o świadczenie usługi prowadzenia Konta w terminie 14 dni od jej zawarcia.
  4. Rozdział 4.Dane osobowe
    1. Pełne informacje o przetwarzaniu danych osobowych klientów Sklepu, w tym na cele prowadzenia Konta, znajdują się w Polityce prywatności.
  5. Rozdział 5.Zmiany Regulaminu Konta
    1. Sprzedawca może dokonywać zmian niniejszego Regulaminu Konta na zasadach wskazanych w Rozdziale 12 punkt 3 Regulaminu Sklepu. Jeżeli klient nie akceptuje nowego brzmienia Regulaminu Konta, może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi Konta (kontaktując się w tym celu ze Sprzedawcą elektronicznie) z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia.

Regulamin Newslettera
w sklepie Hurtownia Pierce Me Up Now

  1. Rozdział 1.Postanowienia ogólne, kontakt ze Sprzedawcą
    1. Niniejszy regulamin newslettera („Regulamin Newslettera”) określa zasady i warunki świadczenia przez Sprzedawcę („Sprzedawca”) – właściciela sklepu internetowego Hurtownia Pierce Me Up Now („Sklep”) – usługi tzw. newslettera.
    2. Newsletter to cykliczne wiadomości elektroniczne przesyłane przez Sprzedawcę na adres e- mail osoby, która wyraziła stosowną zgodę marketingową („Subskrybent”). Wiadomości te zawierają w szczególności informacje handlowe dotyczące Sklepu i Sprzedawcy. Wiadomości te mogą również zawierać inne treści, związane z działalnością Sprzedawcy, z branżą Sklepu, ewentualnie treści edukacyjne, które w ocenie Sprzedawcy mogą być ciekawe i przydatne dla klientów lub potencjalnych klientów Sklepu („Newsletter”).
    3. Niniejszy Regulamin Newslettera stanowi regulamin usługi elektronicznej w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Usługa Newslettera jest usługą dodatkową i poboczną w stosunku do głównej działalności Sprzedawcy, tj. oferowania klientom zakupu Towarów. Usługa Newslettera jest nieodpłatna.
    4. Regulamin Newslettera stanowi uzupełnienie Regulaminu Sklepu. W zakresie nieuregulowanym w Regulaminie Newslettera, do usługi tej stosuje się postanowienia Regulaminu Sklepu.
    5. Dane kontaktowe Sprzedawcy w sprawach dotyczących usługi Newslettera są takie same jak w przypadku Sklepu
      Półwiejska 17/10, 61-885 Poznań
      e-mail: shop@hurt-piercemeupnow.pl
      tel.: 608711063
  2. Rozdział 2.Wymagania techniczne i funkcjonalności usługi Newslettera
    1. W celu korzystania z usługi Newslettera niezbędne jest posiadanie:
      1. komputera lub innego urządzenia z oprogramowaniem, które umożliwia odbiór wiadomości e-mail,
      2. aktywnego adresu e-mail,
      3. dostępu do sieci Internet.
    2. Korzystając z Newslettera Subskrybent ma możliwość otrzymywać od Sprzedawcy wiadomości e-mail zawierające m.in.:
      1. informacje o nowościach i promocjach w Sklepie,
      2. kody rabatowe i/lub informacje o innych specjalnych korzyściach dla subskrybentów Newslettera,
      3. inne treści, związane z działalnością Sklepu i Sprzedawcy, branży Sklepu, ewentualnie treści edukacyjne, które w ocenie Sprzedawcy mogą być ciekawe i przydatne dla klientów lub potencjalnych klientów Sklepu.
    3. Sprzedawca nie gwarantuje, ani nie deklaruje określonej częstotliwości wysyłania Newslettera. O czasie wysyłki, a także o treści informacji handlowych zawartych w Newsletterze decyduje Sprzedawca.
  3. Rozdział 3.Umowa o świadczenie usługi Newslettera, odstąpienie od umowy, rezygnacja z Newslettera
    1. Zawarcie umowy o usługę Newslettera może nastąpić:
      1. gdy osoba odwiedzająca Sklep wypełni stosowny formularz na stronie Sklepu, podając swój adres e-mail, na który chce otrzymywać informacje handlowe,
      2. podczas składania zamówienia w Sklepie – gdy klient w koszyku Sklepu wyrazi zgodę na otrzymywanie informacji handlowych poprzez zaznaczenie odpowiedniego okienka wyboru (tzw. checkbox).
    2. Sprzedawca może - jako zachęta do subskrypcji Newslettera - proponować potencjalnym Subskrybentom bonus (prezent, tzw. lead magnet) w postaci kodu zniżkowego, treści cyfrowej (np. darmowy e-book) lub innej korzyści dla subskrybenta, związanej z działalnością sklepu (np. jednorazowa darmowa dostawa Towarów) („Bonus”). Informacja o Bonusie przyznawanym w zwiądostępnośćzku z subskrypcją Newslettera znajduje się wówczas na stronie Sklepu.
    3. Bonus dostarczany jest Subskrybentowi na adres e-mail podany przy subskrypcji, niezwłocznie po zawarciu umowy o usługę Newslettera. Udostępnienie Bonusu następuje w odpowiedniej formie cyfrowej (np. link umożliwiający pobranie e-booka, kod zniżkowy, kod do wpisania w odpowiednim polu koszyka Sklepu w celu otrzymania darmowej dostawy).
    4. Umowa o świadczenie usługi elektronicznej Newslettera zawierana jest na czas nieokreślony. Subskrybent może w każdej chwili zrezygnować z Newslettera bez podawania przyczyny. W tym celu należy:
      1. kliknąć w stosowny link zawarty w każdej wiadomości wysyłanej w ramach Newslettera lub
      2. skontaktować się ze Sprzedawcą elektronicznie.
    5. Klient posiada także ustawowe prawo odstąpienia od umowy o świadczenie usługi Newslettera w terminie 14 dni od jej zawarcia.
    6. Sprzedawca może w każdej chwili zaprzestać świadczenia usługi Newslettera, o czym wszyscy Subskrybenci zostaną powiadomieni.
    7. W przypadku, gdy Subskrybent nie otwiera wiadomości przesyłanych przez Sprzedawcę w ramach Newslettera przez dłużej niż 1 rok Sprzedawca (za dodatkowym uprzedzeniem) zaprzestaje świadczenia na rzecz tego Subskrybenta usługi Newslettera.
  4. Rozdział 4.Dane osobowe
    1. Pełne informacje o przetwarzaniu danych osobowych klientów Sklepu, w tym na cele świadczenia usługi Newslettera, znajdują się w Polityce prywatności.
  5. Rozdział 5.Zmiany Regulaminu Newslettera
    1. Sprzedawca może dokonywać zmian niniejszego Regulaminu Newslettera na zasadach wskazanych w Rozdziale 12 punkt 3 Regulaminu Sklepu. Jeżeli Subskrybent nie akceptuje nowego brzmienia Regulaminu Newslettera, może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi Newslettera z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia (kontaktując się w tym celu ze Sprzedawcą elektronicznie) lub ze skutkiem natychmiastowym (w sposób wskazany w Rozdziale 3 punkt 3. Regulaminu Newslettera).